Drabinka + Pylon + Podciąg nóg

Ilość:

Drabinka

Kategoria urządzenia:
Budowa mięśni

Efekt treningu:
Wariant 1: Efektywne wzmocnienie górnych partii mięśniowych
Wariant 2: Rozciąganie

Sposób używania:
Wariant 1: Podciąganie na drążku: Złap za uchwyt drążka i unikając ruchu wahadłowego podciągnij ciało do wysokości piersi. Następnie powoli opuszczaj.

Wariant 2: Rozciąganie mięśni: Oprzyj stopę o szczebel na wysokości pasa. Wykonuj skłony tułowia do stopy na szczeblu i stopy na ziemi.

Stopień zaangażowania energii/siły: Średni do wysokiego


Podciąg nóg

Kategoria urządzenia:
Budowa mięśni

Efekt treningu:
Wzmocnienie kilku dużych partii mięśniowych: kończyny górne, uda oraz brzuch i grzbiet. Staranne wykonywanie ćwiczenie przyczynia się do utrzymania poprawnej postawy ciała. Działa zapobiegawczo na niepożądane skrzywienia kręgosłupa.

Sposób używania:
  1. Oprzyj się rękami na podpórkach, plecami do urządzenia. Chwyć uchwyty. Uda poziomo, łydki pionowo. Nogi podciągnij do tułowia a następnie opuszczaj.
  2. To samo ćwiczenie wykonaj o prostych nogach ułożonych poziomo (wersja zdecydowanie trudniejsza).

Stopień zaangażowania energii/siły: Średni do wysokiego

Mała architektura

Decydując się na zbudowanie siłowni na świeżym powietrzu warto pamiętać o infrastrukturze dodatkowej. Chcąc zapewnić użytkownikom optymalne warunki nie możemy zapomnieć o elementach małej architektury takich jak ławki czy kosze na śmieci.

Wychodząc naprzeciwko Państwa potrzebom oferujemy kompleksowe wyposażenie siłowni również w tym zakresie.