Wyciąg górny + Pylon + Wyciskanie siedząc

Ilość:

Wyciąg górnya

Kategoria urządzenia:
Budowa mięśni

Efekt treningu:
Wzmocnienie górnych partii mięśniowych w szczególności przedramię oraz mięsień najszerszy grzbietu. Wpływa na rozwój masy mięśniowej.

Sposób używania:
Usiąść stabilnie (twarzą lub plecami do przyrządu)  i złapać za uchwyty.   Przyciągnij uchwyty do ciała i z powrotem do prawie wyprostowanych łokci. Do urozmaicenia ćwiczenia trzymając za uchwyty można przyjmować różne pozycje ciała.

Trudność ćwiczenia: Średnie do trudnego


Wyciskanie siedząc

Kategoria urządzenia:
Budowa mięśni

Efekt treningu:
Ćwiczy przede wszystkim górne partie mięśniowe. Poprawia rozwój mięśni klatki piersiowej, obręczy barkowej oraz kończyn górnych.
Regularne ćwiczenia wraz z dużą ilością powtórzeń mogą wpływać na przyrost masy mięśniowej.

Sposób używania:
Zajmij miejsce na siodełku. Oprzyj się i chwyć rękami oba drążki (pionowe bądź poziome). Wyciskaj drążki od siebie i powracaj do pozycji wyjściowej.

Trudność ćwiczenia: Średnie do trudnego

Mała architektura

Decydując się na zbudowanie siłowni na świeżym powietrzu warto pamiętać o infrastrukturze dodatkowej. Chcąc zapewnić użytkownikom optymalne warunki nie możemy zapomnieć o elementach małej architektury takich jak ławki czy kosze na śmieci.

Wychodząc naprzeciwko Państwa potrzebom oferujemy kompleksowe wyposażenie siłowni również w tym zakresie.